Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Spotify - En jävla revolution!


Citerar torbli79:
I'll live.


Säker på det? Låter ju dumt att ta några risker.
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Citerar Hemligt:
Säker på det? Låter ju dumt att ta några risker.


Använder bara Spotify i min Desire när jag pluggar på biblioteket eller under tentaplugg, och jag har ju som sagt en bra MP3. Men jag tror inte det kommer bli enkelt att avvänja sig, om det ens går.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Använder spotify på min mac som jag fått av skolan och det funkar alldeles utmärkt!
  • 0
Citerar Fauve:
Fan fått problem med spotify. Det spelar en stund, ofta runt en låt sen slutar det helt plötsligt bara spela.


Så var det för mej också förut, men det har försvunnit nu... Det var så i två dagar ungefär för mej.
  • 0
Min Spotify byter automatiskt låt mitt i en annan låt som spelar. Det händer ganska ofta och är väldigt irriterande!
  • 0
Någon som vet varför min spellista jag skapade för en stund sedan inte vill dyka upp i iPoden? Jag kan se mina gamla, men inte den.

Tack i förhand
Battlefield 3
  • 0
Någon snällis som kan tänka sig att skicka en spotify invite?
Thankisu ^_^
  • 0
Citerar NintendoRussi:
Någon snällis som kan tänka sig att skicka en spotify invite?
Thankisu ^_^


Skicka Email i Pm
Battlefield 3
  • 0
Ooh thankisu thaaankisu!!
Tur att det finns snällisar!! <3
  • 0
Väldigt bra, skaparn gick i It-Skolan
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Har någon en invite över?
Klappa fina katten?
  • 0
Citerar Mästerkatten:
Har någon en invite över?


Skicka PM med mailadress
The World Is Yours
  • 0
Citerar Daniel L:
Någon som har en invite till mig?


Jag har, skicka ett PM med din email om du är intresserad.
Battlefield 3
  • 0
Varför ska ni ha email? Det funkar väl att skicka invitekoder direkt via pm?
Krax.
  • 0
spotify är väl okej finns dock inte all musik jag gillar utan mest massa mainstream...
  • 0
Citerar jpkillah:
spotify är väl okej finns dock inte all musik jag gillar utan mest massa mainstream...


Därför så importerar man sin skivsamling och blandar ihop skiten. Fungerar perfekt!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Därför så importerar man sin skivsamling och blandar ihop skiten. Fungerar perfekt!

Skojar du? Går ju inte att sortera låtarna på något vettigt sätt. Helt jävla oöverskådligt.
Krax.
  • 0
Citerar Dudibay:
Skojar du? Går ju inte att sortera låtarna på något vettigt sätt. Helt jävla oöverskådligt.


Inte om man för över och kategoriserar metodiskt. Jag har inte haft några som helst problem med det.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Inte om man för över och kategoriserar metodiskt. Jag har inte haft några som helst problem med det.

Allt läggs väl i en lista ändå? Och man kan inte sortera efter artist -> album -> track nr.
Idiotiskt. Inte fan ska man behöva stycka upp 3000 låtar och adda dem i 300 portioner för att få ordning. och om jag köper en ny skiva? Ska jag göra om allt? Knappast troligt.
Krax.
  • 0
Citerar Dudibay:
Allt läggs väl i en lista ändå?


Hmm, konstigt. Jag importerar styckvis, ett album i taget. På så vis kan jag direkt göra en spellista av albumet, eller dela upp låtarna bäst jag vill. Tycker det fungerar, men konstigt nog fungerade det inte precis nu när jag ville importera Dark Side of the Moon...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Låter det som om sångaren har korv i munnen? Ja, om man kan höra reklamen så har man inte premium, och då är ljudet apkasst...
Krax.
  • 0
Nu blir det premium, fyfan för den där jävla skitreklamen från pantamera.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Suck.. För två sades det att det skulle vara 30 sekunder reklam var sjätte låt. So much for that liksom. D:
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Vafan... Ska man inte kunna spela upp AAC-filer lokalt? Det sade programmet åt mig, men nu vägrar den importera filerna.

Citerar The Sheriff:
Suck.. För två sades det att det skulle vara 30 sekunder reklam var sjätte låt. So much for that liksom. D:


Klart att de ökar reklamen för att få in mer pengar. Mer användare kräver emr servrar och mer personal och yada yada.
  • 0
Bara jag som inte kan använda Spotify online? Kommer inte ens in på Spotifys hemsida.
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!