Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Spotify - En jävla revolution!


Är det bara jag som inbillar mig eller blir reklamerna längre och längre?
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Citerar hawk1:
Ger de fortfarande skit-lite till artisterna eller har det ändrats?


Jag har för mig att de får mer nu, men det är väl fortfarande inga mängder det handlar om.
Vik hädan, troll.
  • 0
VADÅ REKLAM EFTER VARENDA LÅT?!?!?!
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Citerar Koffingbollen:
VADÅ REKLAM EFTER VARENDA LÅT?!?!?!


Jag är väldigt nöjd med mitt spotify premium. Har du en iphone så är det så awesome det kan bli. Typ.
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Någon som har en Spotify-invite som man skulle kunna få? Har Open just nu men jag lyssnar på musik mer än 20h per månad.
Tack på förhand.
  • 0
Jag har invites kvar, skicka PM om du vill ha.
  • 0
Jag behöver en inbjudan, skicka PM är jag mycket tacksam.
  • 0
Vet någon hur man får Spotify-spellistorna (Till iPhone 4) att vara i artisternas bokstavsordning eller i någon ordning alls? Allting är ju bara blandat. Sjukt jobbigt att hitta låtar.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Koffingbollen:
VADÅ REKLAM EFTER VARENDA LÅT?!?!?!


Om man byter låt manuellt blir det väll ingen reklam? eller?
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame hoppade bock.
  • 0
Citerar The Vision:
Vet någon hur man får Spotify-spellistorna (Till iPhone 4) att vara i artisternas bokstavsordning eller i någon ordning alls? Allting är ju bara blandat. Sjukt jobbigt att hitta låtar.


Blir inte din spellista i din iFjåne precis som den är i ditt (orginal) spotify på datorn? Så du isåfall får sortera på din dator först och sen synka?
----> Postbanken
  • 0
Citerar fbk_fbk:
Om man byter låt manuellt blir det väll ingen reklam? eller?

Jo.

Citerar Hemligt:
Jag är väldigt nöjd med mitt spotify premium. Har du en iphone så är det så awesome det kan bli. Typ.

+1

Citerar Mappo:
Blir inte din spellista i din iFjåne precis som den är i ditt (orginal) spotify på datorn? Så du isåfall får sortera på din dator först och sen synka?

Det vet jag inte. Jag loggade bara in via iPhonen på mitt konto och där låg alla min spellistor.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Det vet jag inte. Jag loggade bara in via iPhonen på mitt konto och där låg alla min spellistor.


Ok eftersom jag enbart synkar min spotify från min dator så skulle jag rekommendera till att börja ändra i din dator och se om inte (efter synkning) det blir ändring i din iPhone. Tror det är det enda sättet.
Nu brukar jag bara spela offline listor i min iPhone så har jag inte trixat särskilt mycket i själva telefonen. Men testa.
----> Postbanken
  • 0
Nån som har en invite över?
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Nån som har en invite över?

Mail?
Sorry old horse!
  • 0
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Sådär!
Sorry old horse!
  • 0
Skulle gärna vilja ha en invite. Någon som har en över?
"You Maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God damn you all to hell!" George Taylor
  • 0
Citerar Bojan94:
Skulle gärna vilja ha en invite. Någon som har en över?


Skickat.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar Fishy10:
Citerar Bojan94:
Skulle gärna vilja ha en invite. Någon som har en över?


Skickat.


Tack så mycket!
"You Maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God damn you all to hell!" George Taylor
  • 0
Om man har gratis Spotify som man fick genom en invite för länge sedan, har det då konverterats till Spotify Open med 20 h musik/månad nu? Eller är det fortfarande gratis, med reklam, utan någon tidsbegränsning?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
är det fortfarande gratis, med reklam, utan någon tidsbegränsning?


Det stämmer.
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Citerar Att Heta Fredrik:
Det stämmer.

Tjoho! Okej, bra. Tack.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Fan fått problem med spotify. Det spelar en stund, ofta runt en låt sen slutar det helt plötsligt bara spela.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Tror jag ska skaffa Premium vid jul, vore ju überawsome att ha det på min Desire.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Tror jag ska skaffa Premium vid jul, vore ju überawsome att ha det på min Desire.


Kommer med stor sannolikhet avbeställa mitt Premium efter jul, då min månadskostnad kommer öka från 29:- till 99:-. Jävligt nice att ha i mobilen, som du säger (har en Desire själv faktiskt), men jag har en bra MP3, I'll live.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!