Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Önskelista inför julen?


pengar till Tv
Även den starkaste måste ta i när han skiter.
  • 0
Som sagt, det finns liknande trådar om spel och gamla trådar som behandlar önskelistor i allmänhet. Men detta håller sig aktivt i 24 dagar per år, vi kör på den här tråden

Jag personligen har väl inte direkt använt mig av en materiel önskelista under de senaste åren men minns fortfarande när man var liten och scannade av kataloger och butiker efter de ultimata klapparna att skriva upp på listan.

Man växer dock och listan tappar nästan sin innebörd och behovet av den blir mindre och mindre. I år har jag inte heller någon lista men mina bekanta vet vad jag vill ha. Blir nog en tur ned till musikaffären med farsan för att titta på en stålsträngad akustisk gitarr sen ska jag nog tipsa morsan om några vinyler som jag vill ha i min samling. Annars tror jag att det är kläder och pengar som gäller
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
En hög skivor. CD och vinyl.
We should kill time.
  • 0
Citerar madelax:
En hög skivor. CD och vinyl.


Efter att ha kollat lite på din last.fm-användare så måste jag faktiskt fråga vad för vinyler som önskas?
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Massor av klassiska serietidningar.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Efter att ha kollat lite på din last.fm-användare så måste jag faktiskt fråga vad för vinyler som önskas?


Jag har faktiskt beställt dem själv, säkrast så. De jag minns:

Iggy and The Stooges - Raw Power

David Bowie - Space Oddity och Ziggy Stardust

John Lennon - Imagine

So far.
We should kill time.
  • 0
Jag önskar mig

Mass Effect

Fable 2

Bioshock

Muse H.A.A.R.P
  • 0
1. penor o paper så ja kan skriva dikter

2. någo kul til wii kanske mario

3. en ipod
cut my cutsoars with razorblades of darkness
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Som sagt, det finns liknande trådar om spel och gamla trådar som behandlar önskelistor i allmänhet. Men detta håller sig aktivt i 24 dagar per år, vi kör på den här tråden

Jag personligen har väl inte direkt använt mig av en materiel önskelista under de senaste åren men minns fortfarande när man var liten och scannade av kataloger och butiker efter de ultimata klapparna att skriva upp på listan.

Man växer dock och listan tappar nästan sin innebörd och behovet av den blir mindre och mindre. I år har jag inte heller någon lista men mina bekanta vet vad jag vill ha. Blir nog en tur ned till musikaffären med farsan för att titta på en stålsträngad akustisk gitarr sen ska jag nog tipsa morsan om några vinyler som jag vill ha i min samling. Annars tror jag att det är kläder och pengar som gäller


Bra sagt. Det var minst sagt en heltidssysselsättning att skriva en önskelista på den tiden. Allt man gjorde var att leka, tänka på nya saker att leka med, äta och sova i massor. Toppen.
Far away across the field // The tolling of the iron bell // Calls the faithful to their knees // To hear the softly spoken magic spells
  • 0
Citerar madelax:
Jag har faktiskt beställt dem själv, säkrast så.


Smart där, kanske ska göra likadant
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Jag vill få mitt piano stämmt och mitt dragspel fixat.
Det var det
Mitt syfte? Jag är bara här för att ge dig en knuff över kanten
  • 0
Mailade min till morsan igår; Ett par spel (Fallout 3, Crisis Core), GR-prenumeration och en ritplatta till datorn sen är jag nöjd
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Ny datorrrrr

klart
hurr
  • 0
Trumkurser på Rockskolan i Lund. Vilket inte är det billigaste alternativet direkt så det blir nog inte mycket mer än det.

Men annars ligger ny jacka, LittleBigPlanet och en bunt skivor därunder. Annars får jag väl pengar jag kan köpa sakerna för om de inte landar under granen.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Datorskärm, en 22# från dustin. Det behövs helt klart. Kör på en fet just nu.
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
En ritplatta till datorn, och pengar som eventuellt går till en chinacymbal eller en china/splash.
Å, Nangilima! Ja, Jonatan, ja, jag ser ljuset! Jag ser ljuset!
  • 0
Saving pvt ryan
Legend of zelda twilight princess
hörlurar
Kung fu panda
Dont Worry Be Happy :D
  • 0
Band of Brothers på Blu-ray, sen får det bli det vanliga, kläder och andra nyttigheter.
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Godsfavourite:
En mössa hade vart trevligt.


made my day
Dont Worry Be Happy :D
  • 0
Finns mycket man vill ha, men en riktigt bra bok av något slag och jag är nöjd. En mössa hade varit fint med.
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas I dont know." - Captain Jeffrey T. Spaulding
  • 0
Jag fick mitt trumset igår. Jag är nöjd.
En hink med tomtar - Jag har TVÅhundra Dori-poäng - Fishy10 har inte 1000 äkta Hinken-poäng. Han är en usel lögnare. - Nej, jag vill inte vara din vän.
  • 0
3st trummisar som har skrivit

Kan tillägga att en ny dubbelpedal inte skulle sitta helt fel på listan, dock är en Iron cobra lite för dyr
  • 0
Citerar GW Jocke:
Kan tillägga att en ny dubbelpedal inte skulle sitta helt fel på listan, dock är en Iron cobra lite för dyr


Du kan ge mig din gamla
En hink med tomtar - Jag har TVÅhundra Dori-poäng - Fishy10 har inte 1000 äkta Hinken-poäng. Han är en usel lögnare. - Nej, jag vill inte vara din vän.
  • 0
1. En ny speldator.

2. Roccat kone

3. Crysis

4. Halo 2, PC

5. Mirror's Edge

6. Pengar

7. Godis
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!