LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Vad skulle du göra om...


      Citerar SaySaw:
      Blivit rädd eftersom jag trodde att Michael Jackson var död.



      Vad skulle du göra om Mario skulle kommit fram ur toaletten när du sitter och skiter?


      Kläma ut lite mer
      • 0
      Vad skulle du göra om du vaknade upp i josef fritzls knä ?
      • 0
      Citerar hlaven:
      Vad skulle du göra om du vaknade upp i josef fritzls knä ?


      Knäppa till honom på könshårsmustaschen och säga att han var en upphovsmakare.

      Vad skulle du göra om din mamma förvandlades till en traktor?
      Jag vill måla mig grön och hoppa omkring med en knöl i byxorna och kalla mig "The Incredible Bulk".
      • 0
      Sticka på en jorden runt resa, alla som ställer sig i vägen tycker jag synd om

      Vad skulle du göra om du helt plötsligt ser ''FEAR Alma'' stå bakom dig i spegeln?
      https://soundcloud.com/granston
      • 0
      Citerar SNap2:
      Vad skulle du göra om du helt plötsligt ser ''FEAR Alma'' stå bakom dig i spegeln?


      Vända mig om och banka skiten ur henne med en slägga tills det bara finns rester kvar av henne.

      Vad gör du om du står på stan och blir anfallen av ett hundratal pårökta japanska turister?
      "Det är en konst att kunna ligga på soffan"
      • 0
      Då skulle jag se till att jag har en pall med mig så att de inte kan nå mig samtidigt som jag ropar i falsett ''Smile''

      Om det visar sig att Obama var en färgad vit man?
      https://soundcloud.com/granston
      • 0
      Om det visar sig att Obama var en färgad vit man?</quote>

      Fråga om Michael jackson var hans idol.

      Vad skulle du göra om Ganondorf kom in i ditt hus och fråga om han får låna toaletten och sedan så ser du att han runkar när han läser Kalle Anka?
      • 0
      dö av garv

      vad skulle du göra om michael jackson stod bakom dig i spegeln?
      Veni Vidi Vici
      • 0
      Citerar rutan92:
      vad skulle du göra om michael jackson stod bakom dig i spegeln?


      Vända mig om och hojta; "Oj! Dog inte du?"
      Sedan skulle jag be honom om en autograf.

      Vad skulle du göra om du var den enda personen som visste att King of Pop egentligen var två personer; en skön svart kille och en vit skum kille?
      Jag vill måla mig grön och hoppa omkring med en knöl i byxorna och kalla mig "The Incredible Bulk".
      • 0
      Citerar Peruktrappa:
      Vad skulle du göra om du var den enda personen som visste att King of Pop egentligen var två personer; en skön svart kille och en vit skum kille?


      Sälja storyn för dyra pengar.

      Vad skulle du göra om du erbjöds ett gratis ps3 i utbyte mot att du förstörde alla dina nuvarande konsoller?
      A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
      • 0
      Citerar Swedssman:
      Vad skulle du göra om du erbjöds ett gratis ps3 i utbyte mot att du förstörde alla dina nuvarande konsoller?


      skratta och tacka nej till det bisarra erbjudandet

      vad skulle du göra om du du blev fasthållen av ett gäng bodybuildare som tvångsmatade dig med margarin?
      Köpte en korv igår med bostongurka på...
      • 0
      Citerar Kimpa82:
      Citerar Swedssman:
      Vad skulle du göra om du erbjöds ett gratis ps3 i utbyte mot att du förstörde alla dina nuvarande konsoller?


      skratta och tacka nej till det bisarra erbjudandet

      vad skulle du göra om du du blev fasthållen av ett gäng bodybuildare som tvångsmatade dig med margarin?


      Jag skulle be om smör (helst Bregott)

      Vad skulle du göra om du fick superkrafter som bara fungerar när du kissar på dig?
      AMUNA ECHA!!
      • 0
      Citerar El Keso Mucho Grande:
      Vad skulle du göra om du fick superkrafter som bara fungerar när du kissar på dig?


      Kissa på mig.

      Vad skulle du göra om du var tvungen att kapa dina händer eller din penis?
      -Juicy
      • 0
      Citerar Xchel:
      Vad skulle du göra om du var tvungen att kapa dina händer eller din penis?


      Händer.

      Vad skulle du göra om du var tvungen att simma över Atlanten eller korsa Saharaöknen två gånger?
      Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
      • 0
      Springa allt vad jag pallade åt andra hållet, långt åt *****

      Vad skulle du göra om du var tvungen att slå sönder dina värdefulla saker: Datorn, Xboxet/ PS3, mobilen, tv:n, morsan etc. ?
      Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
      • 0
      Byta namn och flytta så ingen kan hitta mig.

      Vd skulle du göra om du upptäckta att gud fanns.
      A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
      • 0
      Det är ju jag så...... Fortsätta mitt liv som vanligt.

      Vad skulle du göra om du fick 100000 kr om du publicera en bok?
      Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
      • 0
      Citerar Alex09:
      Det är ju jag så...... Fortsätta mitt liv som vanligt.

      Vad skulle du göra om du fick 100000 kr om du publicera en bok?


      Publicera en bok om tomater.

      vad skulle du göra om du förvandlades till Mega Man och du skulle gifta dig med en gråsuga som är lika stor som en Viking line båt dagen efter?
      AMUNA ECHA!!
      • 0
      Plötsligt höra bossmusik och fylla gråsuggebossen med buster shots.

      Vad skulle du göra om du var den första mäniniskan på Mars?
      Rawr. 'Nuff said.
      • 0
      Citerar Cadaverique:
      Vad skulle du göra om du var den första mäniniskan på Mars?


      Skulle suttit på i krater och och läst kalle anka porr!


      Vad skulle du göra om det visade sig att kalle anka var en blatte ?
      • 0
      säga såhär: knatte, fnatte, tjatte och blatte - helt naturligt, det visste redan jag!
      (no offense meant to anyone that can take offense)

      vad skulle du göra om tv-spel blev olagligt?
      Veni Vidi Vici
      • 0
      Då skulle jag strunta i lagen och fortsätta spela.

      Vad skulle du göra om XBOX LIVE blev GRATIS?
      Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
      • 0
      Skaffa det.

      Vad skulle du göra om du blev tvingad att flytta utomlands?
      Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment.
      • 0
      Ta ett kliv utför en bergskant.

      Vad skule du göra om allt du fick äta var Korv.
      • 0
      Förbättra miljön, jobba för nedrustning av kärnvapen, dra tillbaka alla trupper från mellanöstern, sluta stödja Israel. Säkert mycket mer men jag orkar inte skriva mer.

      Vad skulle du göra om du erbjöds en plats på nästa rymdfärja.
      A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!