Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken Gud Tror Ni På ???


Vilken gud tror ni på???

Själv tror jag på Jesus
Bara Fråga Så Gör Jag Allt För Att Hjälpa [hc_fi]
  • 0
Jesus är ingen gud, han är Guds son. Jag tror både på Gud och på Jesus, varför inte,liksom...
Det enklaste är oftast det bästa
  • 0
Tror inte på nån gud.
Jesus Kristus räddar dig
  • 0
Jag tror inte på någon religion men jag vet att det finns en skapare,jag tror på att det finns mycket
här i livet som inte går att förklaras.
Tror inte att allting kom till bara sådär av en ren slump.
Jag tror att varje människa har en själ och att livet
inte är en slump utan den har något att lära oss.
Tror ej på himlen och helvetet!!!
I See You....I Feel You....I Blaze You!!!
  • 0
Jag tror på att det finns någon gud, men tror inte på någon religion alls.
WAAAGH!!!
  • 0
Jesus är ingen gud... han är guds son? inte riktigt helt sant, eftersom allt i biblen (nästan allt) säger emot vetenskapen (och eftersom jag tror på bevis mer än nån jävla bok som är 2tusen år gamal) så tror jag inte riktigt på guds son snacket.. Jesus har funnits men han var nog en skojjare med allvarliga problem som skulle suttit inne på sjukhus för mentalt instabila personer om han levt idag.
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Jag vill inte göra någon upprörd eller något, men tänk så är religion bara något som nån gammal skojare kom på för att jävlas med folk?

Folk tyckte trots allt om att jävlas med andra folk för längesen.
WAAAGH!!!
  • 0
exact
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Det där får stå för er, ni har rätt att tycka vad ni vill.
Det enklaste är oftast det bästa
  • 0
  • Zion
  • Zion
Man kan genom att använda treenigheten som bevis påstå att Jesus är Gud, det inget fel i det.

Personligen vet jag inte vad jag tror på, men jag ser upp till Jesus jävligt mycket, han förespråkade om kärlek genom att visa upp sin godhet.

Kanske försökte han säga att kärleken är vår religion. Läs bibeln, inte för att ni kommer bli frälsta utan för att ni kommer se på livet annorlunda.

Fridens Liljor.
INAKTIV.
  • 0
Jag tror pa The Matrix
Quarantine humanity.Its contagious.A cancer breeding,A cancer feeding.PARASITES!
  • 0
Hmm.. guden i matrix är väl Programeraren?
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Ingen.
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
Vi kan väll alla försöka att inte snacka skit om varandras gudar och tro för då blir det användare som blir förbannade på varandra och så blir det baara en massa onödigt spam...
Jag säger inte att det är nån som har gjort så men det kan ju hända
Tänk bara på de stackars moderatorerna som måste stänga en tråd till bara för att det är en massa personer som spammar
Jesus Kristus räddar dig
  • 0
Keant guden
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Buddha är ingen gud. Han är bara högsta hönset för buddhismen
  • 0
Tror att den största orsaken till att folk tror på gudar är för alla saker som hände som man inte förstod sig på, man kan ta de gamla gudarna, tex Tor eller Zeuz (olika tror, men ändå) var ju åsk-gudar, som kunde orsaka åska o allt det där, eftersom männsikorna inte visste vad åska var...

Jag tror inte på nån gud, finns han så får han la göra det då, men inte har han visat nåt för mig iallafall som skulle kunna övertyga mig...
  • 0
Tror bara på mig själv.
No fate! Only the power of will.
  • 0
Håller med edind, tror bara på mig själv.
mammoth massacre motherfuckers
  • 0
Blanel: Tro också på The Matrix. Trodde att det bara var jag som gjorde det faktsikt.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.
  • 0
Tror på Guden av Vetenskap
Det finns inget fejkat på internet
  • 0
Gud? bahh!!
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Jag tror inte på någon Gud, förutom tv-spelsguden
Shigeru!
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Satan
Copyright®
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Eftersom det inte försigår någon diskussion överhuvudtaget utan bara droppas massa namn hela tiden kan vi lika gärna använda den här tråden till att diskutera kring Gud. /Nicke