Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Ta ställning till Sverigedemokraterna!

Det roliga är att det mesta som är svenskt har vi lånat från andra länder. Precis som SD lånar saker från den svenska identiteten för att sprida sin hemska människo syn. SD och rasister mm gör alltid så. Dom skriker våldtäkt i ditt öra så högt att du inte ska förstå att dom inte är människor med mycket högre moral än våldtäktsmän. Det är därför dom alltid pratar om våldtäktsmän (svarta, vita män får våldta om dom hejar på rätt pari tycker dom igentligen). Och pedofiler eftersom att resten igentligen står över dom på moral stegen. Kicka nedåt ordentligt mentalitet. Hur vi en gör så förändras Sverige och vi kommer aldrig att gå tillbaka till hur något var förut även om vi röstar på SD. Skillnaden är att SD med större trolighet kommer att göra många misstag som kommer att leda till att vi skatte betalare får betala mer pengar och trovärdighet. Enda fram tills att SD blir populistiska och blir som alla andra partier fast med en lite tråkig syn på dom svaga. Jag vet inte om det här är jätte vanligt men dom i min omgivning som säger att dom röstar på SD är antagligen svikna av något annat parti och vill ge dom en känga. Eller små kriminella. Och många bland SD verkar ha en liknande historia. Vill vi verkligen att små kriminella människor med dålig människo syn ska styra Sverige? Och som skriker våldtäkt och du är också säkert lika dålig mm. Är det ribban vi ska sätta för våra/framtida barn?? Själv så tycker jag att sån moral luktar väldigt mycket kloak. Och jag tycker att det är väldigt provocerande att någon från ett annat land kommer och säger att lite farcism är helt ok hö hö hö. Många andra länder är verkligen inte bättre än Sverige på den frågan. Jag har själv arbetskamrater från andra länder som tycker att vi ska sänka våra löner mm eftersom vi har det för bra i Sverige. Men det betyder fortfarande inte att vi ska sjunka till farcistiska tendenser. 

Tillagt 2021-09-22 14:54:

Förtydligande:arbetskamrater från andra länder=bara Amerika om det spelar någon roll. 

• 0

In reply to: @AG Jati

Måste faktiskt säga att jag beundrar Jimmie. En otroligt karismatiskt individ som verkligen tar itu och vågar säga sitt. På senare tid har han inspirerat väldigt många andra som bidragit med minst lika välgjorda argument, "det pekande fingret" bland annat. Som parti är väl SD långt ifrån perfekt men som man säger, även solen har sina fläckar.

In reply to: @Holmfrid

Håller med. Jag skulle aldrig rösta på SD, men alltid fascinerats över hur han orkar ta så mycket skit. Alla tidningar och nyhetsprogram tog ju dagligen en bajs på Jimmie.

Med den logiken borde ju Greta Thunberg få minst lika mycket beröm. 😁
Det finns ju gott om konservativ media som försöker porträtta henne som djävulen själv.

real human bean ( ͡°ω ͡°)
  • 0

SD är ett mupp parti. Ett gäng stollar, bönder som vet inte bättre. Jimmie Åkesson är lite av en gris, och detta säger jag inte för att de andra är bättre, de är sämre, men går inte att sticka under stol med att era kära jimmie är en gris, en patetisk svenne, en svag jävel utan karisma eller manlighet. En feminiserad snubbe som resten av svenska män, svaga, förlorade individer...

• 0

In reply to: @Illyrien

SD är ett mupp parti. Ett gäng stollar, bönder som vet inte bättre. Jimmie Åkesson är lite av en gris, och detta säger jag inte för att de andra är bättre, de är sämre, men går inte att sticka under stol med att era kära jimmie är en gris, en patetisk svenne, en svag jävel utan karisma eller manlighet. En feminiserad snubbe som resten av svenska män, svaga, förlorade individer...

Vilken tur att vi då har sådana som dig att försöka leda och guida oss förlorade. En riktig man, som vågar stå emot det pågående kriget mot det manliga idealet och allt vad det innebär. Upplys oss, o du vise. Räcker det med att jag slutar dricka suröl och cider och enbart kör på Arboga 10,2%, whiskey och ren vodka eller krävs det en större rockad för att verkligen kunna återansluta till det manliga släktet? Är jag dömd att för evigt vandra runt som en soy-boy, en fördömd latte-pappa in waiting, eller finns det frälsning att tillgå?

• 0

Jimmy är väl inte så karismatisk kanske, men han känns stabil. Jag tror det är rätt man för jobbet ändå med tanke på att det är ett relativt färskt parti som krigar mot rktigt gamla kolosser. Då är långtråkig stabilitet inte nödvändigtvis dåligt. Viserligen kommer populariteten smygande, det sker inga jordskredsförändringar i Sveriges politiska landskap. Å andra sidan så har SD inte gått samma öde till mötes som vissa populistiska partier som NyD. SD anser jag inte är högerpopulistiskt, SD är klassiskt socialdemokratiskt. Känns helt rätt för mig som ju gillar den nordiska modellen i grunden.

In reply to: @Yellow_Bastard

Partiet växer för var dag, men vad är den direkta orsaken? Har det med okunnighet och missledande information att göra eller är det så att vi svenskar är emot invandring och delar Sd's politiska inställning.

Jag tror att många kommit underfund med att det inte var en bra idé med stor utom-europeisk invandring. När nackdelarna (brottslighet, otrygghet, kostnader mm.) överväger fördelarna (kebab), så blir folk nog över tid med negativa. En del av de största nackdelarna har ju kommit smygande sedan 90-talet men nu börjar vi känna av de verkliga effekterna. 

In reply to: @Alienshade

Det roliga är att det mesta som är svenskt har vi lånat från andra länder. Precis som SD lånar saker från den svenska identiteten för att sprida sin hemska människo syn. SD och rasister mm gör alltid så. Dom skriker våldtäkt i ditt öra så högt att du inte ska förstå att dom inte är människor med mycket högre moral än våldtäktsmän. Det är därför dom alltid pratar om våldtäktsmän (svarta, vita män får våldta om dom hejar på rätt pari tycker dom igentligen). Och pedofiler eftersom att resten igentligen står över dom på moral stegen. Kicka nedåt ordentligt mentalitet. Hur vi en gör så förändras Sverige och vi kommer aldrig att gå tillbaka till hur något var förut även om vi röstar på SD. Skillnaden är att SD med större trolighet kommer att göra många misstag som kommer att leda till att vi skatte betalare får betala mer pengar och trovärdighet. Enda fram tills att SD blir populistiska och blir som alla andra partier fast med en lite tråkig syn på dom svaga. Jag vet inte om det här är jätte vanligt men dom i min omgivning som säger att dom röstar på SD är antagligen svikna av något annat parti och vill ge dom en känga. Eller små kriminella. Och många bland SD verkar ha en liknande historia. Vill vi verkligen att små kriminella människor med dålig människo syn ska styra Sverige? Och som skriker våldtäkt och du är också säkert lika dålig mm. Är det ribban vi ska sätta för våra/framtida barn?? Själv så tycker jag att sån moral luktar väldigt mycket kloak. Och jag tycker att det är väldigt provocerande att någon från ett annat land kommer och säger att lite farcism är helt ok hö hö hö. Många andra länder är verkligen inte bättre än Sverige på den frågan. Jag har själv arbetskamrater från andra länder som tycker att vi ska sänka våra löner mm eftersom vi har det för bra i Sverige. Men det betyder fortfarande inte att vi ska sjunka till farcistiska tendenser.  Tillagt 2021-09-22 14:54: Förtydligande:arbetskamrater från andra länder=bara Amerika om det spelar någon roll.

Jösses... 🤔

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!