Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tips på deprimerade filmer?


Citerar S009400:
Här kanske jag kunde hjälpa till. Om du inte är ute efter skräck så har jag den perfecta filmen för dig. Funny games U.S heter den. Det är en sådan typiskt obehaglig film. Om du vill ha reda på mer fakta om den så kan du söka på youtube. Men jag varnar dig den är obehaglig.


Jag tittade på den, men jag förstår inte vad som är obehagligt med den
  • 0
Citerar Marcus Löfström:
Du kommer aldrig må så dåligt som du gjort efter att ha sett Pasolinis "Salo". Totalfördärv på film. Ohygglig.

Åh, den verkar hemsk! Det kommer att dröja, men en dag ska jag se den
  • 0
Paranoid Park (Mums), Elephant (Mumma) .
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?
  • 0
Sympathy for Mr. Vengeance

Första filmen i Vengeance serien. Oldboy är den andra filmen i serien. Sympathy for Lady Vengeance den tredje. Filmernas handling har inget med varandra att göra utan det är bara själva temat som följer i filmerna.
Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut
  • 0
Oldboy, och Sympathy for mr. vengeance som sagt, två filmer man mår skit av.
Life sucks, then you die.
  • 0
Tetsuo: The Iron Man

Begotten

Der Todesking

Nekromantik
But I survived, and I know it was only a dream
  • 0
Inte riktigt vad jag ser på, men den där Pan's Labyrint var oväntat brutal och...obehaglig för att vara en fantasyfilm.
That's it! Next stop: the junkyard. Population: You.
  • 0
The Green Mile. Film i en fräsch Stephen King-atmosfär. Tyckte dock inte att den var så sorglig som folk sa.

Sen kan jag verkligen starkt rekomendera dig Samurai X: Betrayal, en fantastiskt kärlekhistoria med en fantastiskt handling med sorgliga karaktärer.

Vill man bara se blod och död kan man alltid bara ta en snutt i Motorsågsmassakern samt Saw-filmerna
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Den enda filmen som jag någonsin har tyckt varit obehaglig är "The Hills Have Eyes".
  • 0
The Holiday. Grymt obehaglig.
"The moment zero becomes one is the moment the world springs to life"
  • 0
Citerar Sentinel:
The Holiday. Grymt obehaglig.

Ja fy satan. Scenen med Mr Napkin Head förföljer mig i mina drömmar.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Citerar Crassi:
Ja fy satan. Scenen med Mr Napkin Head förföljer mig i mina drömmar.

  • 0
Donnie Darko
The Chumscrubber
American Beauty
Klappa fina katten?
  • 0
Populärmusik från vittula. Fyfan vilken ångestframkallande film. Fast den är inte läskig, bara sjuk.
Farväl Falkenberg är också en ångestframkallande film. Fast den är inte heller läskig, tråkig.
  • 0
Eden lake e ju obehaglig
  • 0
Oldboy kan vara lite obehaglig, där finns scener som verkligen får en att känna sig obekväm, där avslöras längre fram i filmen tuffa hemligheter, ja Oldboy är rätt så obehaglig.
I hate television. I hate it as much as peanuts. But i can`t stop eating peanuts. // Orsan Wells
  • 0
Om du inte gillar en film så behöver du inte se den,bara stäng av TV knappen.Om någon annan gillar filmen så bara respektera det.
  • 0
Citerar -Knugen:
Just det... Guds Stad. Tyckte den var riktigt jobbig att se.

Oh, den är riktigt bra. Hade glömt helt bort den. Blir att se den igen snart.
Klappa fina katten?
  • 0
THE GIRL NEXT DOOR.

Finns två filmer med samma namn, syftar inte på komedin...
Den är så brutalt obehaglig, handlar om en tjej vars föräldrar dör, så får hon bo hos hennes moster eller något sådant, som behandlar henne som smör... mer eller mindre, KOLLA!
tack.
  • 0
Citerar doktorn:
THE GIRL NEXT DOOR.

Finns två filmer med samma namn, syftar inte på komedin...
Den är så brutalt obehaglig, handlar om en tjej vars föräldrar dör, så får hon bo hos hennes moster eller något sådant, som behandlar henne som smör... mer eller mindre, KOLLA!

Brer de henne på macka och äter upp henne? Fyfaan!
  • 0
  • Sely
  • Sely
United 93 är faktiskt ganska deprimerande, lämnar en klump i halsen
Pure Sely. Pure power.
  • 0
Citerar KilledInAction:
Citerar doktorn:THE GIRL NEXT DOOR.



Finns två filmer med samma namn, syftar inte på komedin...

Den är så brutalt obehaglig, handlar om en tjej vars föräldrar dör, så får hon bo hos hennes moster eller något sådant, som behandlar henne som smör... mer eller mindre, KOLLA!

Brer de henne på macka och äter upp henne? Fyfaan!


haha, inte bokstavligt talat, men typ... låser in henne i källaren, låter henne inte äta något, är förjävlig. Men sjukt sevärd!
tack.
  • 0
All svensk film typ. Av Lukas Moodysson.
Finns det svenskt kaffe på Gamereactor?
  • 0
Citerar outcast:
Någon som har några bra tips på obehagliga, dystra, deprimerande filmer?
Gillar tex sånna som Seven, Old Boy m.m. Skulle va glad för tips!


tyckte du helt allvarligt talat om old boy. Det va en utav dem sämsta filmerna jag nånsin sett.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!