Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Robinson Karibien


Citerar Liquid Lion:
Citerar Romper:
Håller tummarna för Anna

Nog snackade hon allt lite dalmål Men ja, jag håller också på henne.


Jag håller på Erik Billing
  • 0
Citerar Fatboy9100:
och jag älskar när fördomsfulla kärringar som Chaos Spirit får sina fördomar krossade!


Tänkt på att han kanske är lite oseriös?
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Caleb:
Citerar Fatboy9100:
och jag älskar när fördomsfulla kärringar som Chaos Spirit får sina fördomar krossade!


Tänkt på att han kanske är lite oseriös?


I så fall höll han nog med mig, om man bortser från att hans namn var med, och blir nog inte alltför arg

...hoppas jag
Hellre en tårta i vasken än en vårta på tasken...
  • 0
Jag håller på snygg-Erik (Blomkvist)

Ogillar Lucas. Han verkar riktigt störande.
Jag har fisk i fickorna
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Fuhlfisk:
Ogillar Lucas. Han verkar riktigt störande.


Jo jag håller med, Han verkade vara en katig typ.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Erik Blomkvist är min golftränare.
Om man nu får säga att jag spelar golf.

Men innebandyinstruktören!?
Vad är det med honom egentligen?
Kan man ens jobba som instruktör i innebandy?
Anders Borg sa; Vi måste spara pengar, kosta vad det kosta vill.
  • 0
Citerar APELSINJOSef:
Vad är det med honom egentligen?
Kan man ens jobba som instruktör i innebandy?

Haha, tänkte på det också!
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Varför har dom börjat med programmet igen egentligen? Känner dom inte att det är dags att lägga ner den där dockusåpan för gott?
Om jag någon gång ser en leende joggare så ska jag överväga saken - Joan Rivers
  • 0
Citerar softpotatisen:
Varför har dom börjat med programmet igen egentligen? Känner dom inte att det är dags att lägga ner den där dockusåpan för gott?


Den verkar dock vara rejält omgjord och vara lite mindre såpa och lite mera överlevnad. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.
:3
  • 0
Citerar softpotatisen:
Varför har dom börjat med programmet igen egentligen? Känner dom inte att det är dags att lägga ner den där dockusåpan för gott?

Jag var också ganska skeptisk till Robinson innan det satte igång igen, men faktum är att programmet fortfarande håller överraskande hög kvalitet. TV4 har lyckats att föra vidare konceptet och gjort några utvecklingar. Bland annat visade det sig att deltagarna nu ska bo i ett träsk, vilket kom som en stor överraskning både för mig som tittare och deltagarna förstås.

Dessutom är intresset stort. Premiärprogrammet sågs av 1,8 miljoner tittare, vilket är en imponerande siffra och mycket talar för att det kommer att öka.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Teddan:
deltagarna nu ska bo i ett träsk, vilket kom som en stor överraskning både för mig som tittare och deltagarna förstås


Troligen kommer det vara så att det lag som förlorar robinson-tävlingen kommer få bo i träsket. Medan det vinnande bor lite "flottare" på en paradis-ö. Bara en teori jag har.
"Det är häftigt att betala skatt"
  • 0
Citerar Alstroemeria:
Troligen kommer det vara så att det lag som förlorar robinson-tävlingen kommer få bo i träsket. Medan det vinnande bor lite "flottare" på en paradis-ö. Bara en teori jag har.

Jag delar din teori.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Det är ju ingen teori, det är exakt vad de sa i slutet av programmet.
  • 0
Citerar Purity:
Jag håller på Erik Billing


Jag också. Han verkar vara den mest vettiga.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar PsychicWars:
Det är ju ingen teori, det är exakt vad de sa i slutet av programmet.

Nu sa de ju inte exakt att de skulle till en paradis-ö. Det sades bara "ett annat läger". Men det lutar ju åt att det blir ett fint, eller i alla fall finare, ställe.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Vedervärdigt att det här kan sändas på tv enligt mig. Jag ska undvika det här skitprogrammet av bästa förmåga!

Skrtelinator!
  • 0
Citerar PsychicWars:
Det är ju ingen teori, det är exakt vad de sa i slutet av programmet.


Fel, fel, fel. Det skulle bli så nästkommande vecka, ja. Men än sålänge finns inget som tyder på att det förblir så program-serien igenom. Av den anledningen är det mer en teori, än faktum. Inte sant?
"Det är häftigt att betala skatt"
  • 0
Jag håller på flintisen med stora ögonbryn.

Jag kommer inte ihåg namnet.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Citerar Zebaroth:
Den verkar dock vara rejält omgjord och vara lite mindre såpa och lite mera överlevnad. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.


Det låter bra, man får väl hoppas att det är så i alla fall.
Om jag någon gång ser en leende joggare så ska jag överväga saken - Joan Rivers
  • 0
Vet inte vem Erik Billing är, var det punkaren? Isåfall så håller jag på honom!
Men killen som fick imunitet är ju så puckad, stör mej på honom.
42
  • 0
Citerar luddeking:
Jag håller på flintisen med stora ögonbryn.

Jag kommer inte ihåg namnet.


Menar du den utländske snubben, läraren från Malmö? Ja han verkar vettig han med
Hellre en tårta i vasken än en vårta på tasken...
  • 0
Gillar 4:ans version mycket mer än de gamla (sålänge de får bo kvar i träsket), annars är det ju förtusan som en gratis semester.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Gillar 4:ans version mycket mer än de gamla (sålänge de får bo kvar i träsket), annars är det ju förtusan som en gratis semester.


Mhm. Jag tycker att det ser riktigt roligt ut. Jag vill leva bland människor där det bråkas och gruffas.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Fatboy9100:
Citerar luddeking:
Jag håller på flintisen med stora ögonbryn.

Jag kommer inte ihåg namnet.


Menar du den utländske snubben, läraren från Malmö? Ja han verkar vettig han med


Ja, han...tror jag.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
När man tänker efter så inser man hur mycket intressantare det vore om folket på GR hamnade på en öde ö. Pfft, det hade vart trevligt.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!