Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Skönast krypin på Gamereactor.


Leon_S_Kennedy är bra. Att särskriva det sista man gör är mäktigt.
Roligt liksom!
  • 0
Har inte kollat på så värst många faktiskt .

Tillagt 2008-10-29 18:15:
Edit: Stääws var för j@vla tom såg jag just. Jag gillar text och info, något som säger saker om "ägaren".
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Jag gillar APELSINJOSef's krypin.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Min är ganska basic...
  • 0
Jag gillar Ridleys.
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Jag gillar gameplayer's och Kim99's är också bra.....men det hade varit kul om man hade kunnat ha en bakgrund i krypinnet....
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Jag har lagt ned ganska mycket tid på min. Kolla gärna in och säg vad ni tycker.

http://www.gamereactor.se/krypin/1+Bullet/
Far away across the field // The tolling of the iron bell // Calls the faithful to their knees // To hear the softly spoken magic spells
  • 0
Citerar 1 Bullet:
Jag har lagt ned ganska mycket tid på min. Kolla gärna in och säg vad ni tycker.



http://www.gamereactor.se/krypin/1+Bullet/


Den var fin!

Själv föredrar jag den mer kompakta stilen, med mycket text på lite yta...ungefär som mitt krypin.
He went too far that fucker. It's not like I own him money, this is diffrent...
  • 0
Kom just på en schyst grej man kan göra i sitt krypin. Kolla in mitt och se om du ser vad jag menar.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Kom just på en schyst grej man kan göra i sitt krypin. Kolla in mitt och se om du ser vad jag menar.


Smiley-tankar? Najs.
We should kill time.
  • 0
Citerar madelax:
Smiley-tankar? Najs.


Yes!

Fast det tog upp en hel del plats, var tvungen att skrota lite annat. I 3.0 (om det kommer) hoppas jag det utökas från 8000 tecken i presentationen till minst 10 000 tecken.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
tyckte dogbro's va rätt bra
· · · - - - · · ·
  • 0
Min är hel mysko.. x)
Om jag någon gång ser en leende joggare så ska jag överväga saken - Joan Rivers
  • 0
Elak Kycklings är bäst!
Kommersiell reklam undanbedes.
  • 0
APELSINJOSef. Tveklöst.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Ridleys känns alltid mysigt på nåt sätt.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Den här tråden motiverade mig just till att renovera mitt eget krypin.

Ridleys krypin är klart skönast på hela GR. Dock känns Das Erdbeerkuchens krypin, trots att det är ett så simpelt kyffe, på något sätt så otroligt mysigt att jag vill besöka det tusen gånger om varje dag. ^^
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit:/
I not like everybody else
  • 0
  • Sely
  • Sely
Ja, inte mitt iaf. Heheh
Pure Sely. Pure power.
  • 0
Marf. Njut av det medans ni kan.
  • 0
Citerar ApeWithSniper:
Marf. Njut av det medans ni kan.


Vi borde tillägna honom någon slags "wall of shame" här på GR
I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN
  • 0
Jag ändrar mig. Kantrell-man har sidans skönaste krypin.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Citerar ApeWithSniper:
Marf. Njut av det medans ni kan.


Hade han inte skrivit en blogg som hette i stil med "Det har varit lite rörigt på sistone"? Det passar så jäkla bra för tillfället.

Hur som helst gillade jag Cranks krypin med en massa sjuka citat.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar Stääw:
Elaka Kycklingens är bra.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!