Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vad äter du när du är på Mcdonalds?


  • Cryo
  • Cryo
Big Mac + multifrukt-juice!
Quoting Eazy-E "Don't Quote Me Boy Cuz I Aint Said 'Shit' "
  • 0
  • gat
  • gat
Sahyeh

Tror du det är bättre på något annat ställe. Max har inte en enda produkt som inte innehåller socker. Samma med frasses och Burger king.
Tenacious D är världens bästa band!
  • 0
big mac är bäst!
dock så äter jag på mcdonald ca 2 ggr per år..
"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
  • 0
Ingenting! För det finns inte nått vegetariskt alls Hatar macdonalds så jävla vidrigt!
Nocturnal
  • 0
brukar bli ett 6-pack nuggets meny + en cheeseburgare och en ramlösa till det.
Gamertag: Jo11e Spelar: Saints Row, FEAR: Combat
  • 0
Åt en big mac som var helt slemmig. Köttet var knappt klart, segt bröd. Den känndes bara allmänt vidrig, fick en härlig kvällning.
Men annars är det rätt dugligt där. Brukar äte ett gäng med Cheese burgare och Big Mac.
Dock föredrar jag Burger King.
Awesome, awesome to the max
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Jag avstår helst från McDonalds. Däremot är Mac Chicken en fin en, det innehåller iallafall lite sallad och den kyckligen är nyttigare.
  • 0
Mc donalds har kletig mat och de bidrar tydligen till växthuseffekten också .
  • 0
bigmac & co super size+ cheeseburgare + mcflurry
  • 0
Mcfeast.

Jag äter det allt för ofta men jag är inte fet.
.
  • 0
Citerar MrOizo:
Eftersom jag älskar fet mat och varma höstar så måste jag älska McDonald's!


xD

Meh, brukar inte äta på McD. När jag äter blir det någon kycklingburgare... Burger King äger...
Black n Pink
  • 0
McFeast & Co (plus meny) + extra cheese (eller något liknande).
"Jill, why don't you, the master of unlocking, take this lock pick."
  • 0
McFlurry.
"Jag har alltid undrat över den extremvänster som vill avskaffa alla betyg, tror den att det kommer leda till att alla får lika lön eller vad är det frågan om?"
  • 0
Milkshake, no better there is. Max shake smakar tinad glass, Kings är okey, men McDonalds är underbar.
  • 0
Pha hur kan man gilla McDonalds? man blir ju knappt mätt på dom?

nej tack vet jag Max köttiga och rejäla hamburgare med mycket pålägg och som huvudrollspersonen sa i "fallingdown" när han beställde från Mcdonalds "dom ser ju ledsna ut när man får dom i handen inte som dom ser ut på bilden" . tycker att dom ser mycket godare ut på Max så där beställer jag alltid Supreme börgare med ost förutom när det är lunch som så ofta det inte är när jag beställer där.

har sagt det förut vad jag brukar beställa på Mcdonalds tio kronors hamburgare, bigmac meny, och den där 150 grams hamburgaren vad den nu heter?
Islam+frihet=lol
  • 0
  • Ikew
  • Ikew
Big tasty blir det här. Fan va sugen man blev nu
En kuk kan vara max 12tum, sen är det en fot.
  • 0
man ska inte äta på mcdoinalds.. en meny 3 på Sibylla äger allt som har med hamburgare å göra.
Raise your fists and walk around, just don't take what you need.
  • 0
1 Mcfeast & Co. 1 cheseburgare å 1 dipp. ibland blir det big tasty istället eller om de har en nyhet...
~Fredd_e
  • 0
2x Cheeseburgare
1x milkshake
How can I be an angel, I've got no wings at all.
  • 0
En Happy Meal såklart, man får ju en leksak.
  • 0
Chiken McNuggets & Co 9 bitars + plusmeny.
2 cheesebugare.
  • 0
Citerar Claude:
man ska inte äta på mcdoinalds.. en meny 3 på Sibylla äger allt som har med hamburgare å göra.


igentligen äger allt Mcdonalds förutom Burger king med deras torra hamburgare .
Islam+frihet=lol
  • 0
Max ftw
Join the darkside...and get a free cookie!
  • 0
Big Tasty Meny och Cola!
  • 0
Qp Cheese meny och Fanta!
Mc Donalds ska stänga... Här...
Försök inte vara någon du inte är, var dig själv så tycker jag om dig.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!