Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vart ska du åka i sommar?


Har du/ni planerat att åka iväg i sommar till något härligt ställe, där man kan softa och ta det lugnt med vännerna eller med familjen?

Jag ska åka till egypten i sommar, och det ser jag verkligen fram emot.

Ha en trevlig sommar/semester...
  • 0
Italien i tre veckor!
Kvinnor delar vår smärta, fördubblar vår glädje och tredubblar våra utgifter.
  • 0
  • V
  • V
Göteborg, mycket längre bort blir det nog inte. ^^
YAWP!
  • 0
Sicilieni en vecka.
42
  • 0
Slovenien
  • 0
Till Borlänge för att gå på Peace & Love

Funderar på en tripp till goa Göteborg med polarna med.
"Sure, I could have stayed in the past. I could have even been king. But in my own way, I am king. Hail to the king, baby"
  • 0
Grekland!
  • 0
Citerar Crank:
Grekland!

Kreta.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Jag ska till Chicago om en vecka.
Sen ska jag åka någonstans inom Sverige också.
Och någon gång på slutet av sommaren ska jag till släktträff i Finland, och då ska vi (jag och min mor) troligen åka till Estland och kanske senare Ryssland. (Men det är inte säkert.)
Rosa kossor flyger!
  • 0
Jag ska till Japan och plantera ris.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
I hemstaden och huvudstaden Stockholm... Som alltid!
Däremot blire nog en resa till NY om inte anat.
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Jag ska till Japan och plantera ris.


Du, myggan? Kommer det inte bli kämpigt då?
  • 0
Citerar The_gunners:
Kreta.

Jag med, fast inte förrän i höst.
  • 0
Jag ska nog inte åka utomlands i år tror jag. Jag ska jobba ganska mkt av sommaren och så i höst så kanske jag ska till Egypten..
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Har pratat en del med kompisar om att ta en sista-minuten tågbiljett till östeuropa och tågluffa i kanske 10 dagar.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Familjen har tydligen pratat om att åka till England.
Ost.
  • 0
Italien. Tydligen.
Because nothing sucks worse than feeling alone, no matter how many people are around.
  • 0
Södra italien Lär bli hothothot!
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Crassi:
Har pratat en del med kompisar om att ta en sista-minuten tågbiljett till östeuropa och tågluffa i kanske 10 dagar.


Sov inte på något vandrarhem (Hostel) bara.

Själv ska jag åka till USA helt ensam. Ska bo hos några kusiner dock. Det ska bli jätteroligt, ska nog köpa en hel del saker för allt är så billigt där.
I am loyal to the mission.
  • 0
Norge, Danmark, Tyskland. Som vanligt. Dock tillkommer inget annat i år som det brukar i och med att jag har mycket saker att göra hemma.
I not like everybody else
  • 0
Verkar som om det blir först mormor och morfar i Oskarshamn vid midsommar, och sen kanske England (Utanför London, hos morsans pojkvän) i Juli eller Augusti.
To Dare is To Do
  • 0
Kommer köra rampage i Hjortnäs, där Crank bor.
Här sitter jag och känner in forumet.
  • 0
  • Penn
  • Penn
Är redan nu i Florida, så jag stannar här i ganska precis en månad till.
Efter det så bär det av med flyg till Arizona. Sedan så blir det bil genom Arizona, Nevada, Kalifornien, och eventuellt Utah.
Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley, Nationalparker, San Francisco. Jo det ska bli riktigt kul.
  • 0
Citerar Penn:
Är redan nu i Florida, så jag stannar här i ganska precis en månad till.
Efter det så bär det av med flyg till Arizona. Sedan så blir det bil genom Arizona, Nevada, Kalifornien, och eventuellt Utah.
Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley, Nationalparker, San Francisco. Jo det ska bli riktigt kul.


Oh, herregud hur kan du åka till alla dem städerna? är du miljonär eller?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!