Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vi som älskar Norrlanda utom Jonix93


Och meningen med den här tråden är vadå? Att du inte vill bo i Norrland?
Det var ju tråkigt för dig.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Ribcage:
Jag har en på min msn som heter just Vintersorg. Något band eller?


Ja.
Heil.
  • 0
Mm alla har olika åsikter och dom flesta verkar tycka att Norrland äger eller vad är det ni säger?
LOL på er !!
  • 0
Citerar Nirellen:
Beskriver hela Sverige bra.

Nej
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Är detta en tråd för folk med fördomar om Norrland?
This is where the truth begins, for more than seven deadly sins, you lose your will, I may have hurt your mind.
  • 0
Citerar cirest1:
Är detta en tråd för folk med fördomar om Norrland?



Jag tycker inte illa om Norrland men jag skulle inte vilja bo där för det stället passar inte för mig. Jag tycker inte illa om folket där eller något sånt.
LOL på er !!
  • 0
, åt tråden i allmänhet, Norrland rules
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar jonix93:
Jag tycker inte illa om Norrland men jag skulle inte vilja bo där för det stället passar inte för mig. Jag tycker inte illa om folket där eller något sånt


Hur mycket tid av ditt liv har du spenderat i Norrland?
This is where the truth begins, for more than seven deadly sins, you lose your will, I may have hurt your mind.
  • 0
Lulz, fördomar...
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Citerar Capuccino:
Ett trolskt vargaland
Insvept i höstlig mantel
Utav tussmörkrets sfär
Ur sagans natt det stillsamt föddes
Likt nordanvädrets färd
Genom lövsalars prakt

Norrland.


Oktobersnön täcker nu bygden
Stormarna river och sliter
Och i den dödolgres hamn
Skall blodet tjäla sig
När det obanade islandskapets vrede vaknar.

Jag strävar längst vandringsstråken
I blåst och norrskenslyster
Och de tvärvulna frostnätternas ankomst
Känns som själabalsam

Mot söder jag vandrat
Att skåda dess vida slätter
Då ett gastavred så lömskt
Jag vände så mot norr
Och fann min själafrid
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Världens_längsta_bebis:
Jo har varit där en del. Ganska trevligt att bara cykla ner på stan i t-shirt en sväng och träffa folk där. Gratis och trevligt.


Ja, jag tycker samma sak. Man sätter sig på gräset där med kompisar och käkar lite Wok och lyssnar på musik. Bra skit. De felsta där var väldigt trevliga sist jag var

Tillagt 2008-05-16 17:05:
Citerar jonix93:
Mm alla har olika åsikter och dom flesta verkar tycka att Norrland äger eller vad är det ni säger?


Du verkar inte veta vad Norrland är. Det är vad vi säger


Citerar cirest1:
Är detta en tråd för folk med fördomar om Norrland?


Ja, de får lära sig lite här

Citerar Janis_Joplin:
, åt tråden i allmänhet, Norrland rules


Helt klart
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar jonix93:
Mmm kanske det men det är ganska tråkigt där uppe


På vilket sätt är Småland så mycket roligare? Vi har faktiskt elektricitet här uppe
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Holmfrid:
På vilket sätt är Småland så mycket roligare? Vi har faktiskt elektricitet här uppe


Välta kor
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Vädret är ju ändå ganska soft där uppe, jag håller med dom som hellre tar rejäl kyla än slask på vintrarna. Också nice med ljusa sommarnätter, dock skulle sommaren kunna vara varmare. Mygg ska jag inte klaga på för det har vi ganska gott om här i Stockholm med.

Däremot är ju storstad överlägset landsbyggd på så många sätt.


Citerar Rafner:
När det snöar i en stad i södra Sverige så är det ju stora tidningsartiklar och tv-repotage om "snökaoset".


Haha, när jag bodde i England fick vi ledigt från skolan i 2 dagar för att det snöade. Det var fan patetiskt.
www.myspace.com/karlhugoflow
  • 0
Norrland är för äkta män och kvinnor som inte är rädd för att frysa lite om tårna.
This is where the truth begins, for more than seven deadly sins, you lose your will, I may have hurt your mind.
  • 0
Citerar Dimmer:
Däremot är ju storstad överlägset landsbyggd på så många sätt.


Ao, men Norrland är ju långt ifrån bara landsbyggd. Men självklart finns det mer saker att göra i storstäder som Sthlm än i Luleå t.ex.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Ja, norrland är skit. Men det är väl hela Sverige också. USA är det enda rätta.
Få aldrig för er att flytta till spökstaden Boden.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Citerar Gavling:
Få aldrig för er att flytta till spökstaden Boden.



Om man inte älskar militärer och allt som hör till d.v.s.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar jonix93:
Jag tycker inte illa om Norrland men jag skulle inte vilja bo där för det stället passar inte för mig. Jag tycker inte illa om folket där eller något sånt.

Men vafan, gör inte om tråd om det, blogga, whatever!
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Ribcage:
Om man inte älskar militärer och allt som hör till d.v.s.


Det är nedlagt sedan länge. I19 har väl kvar ytterst lite nu.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Norrland är vackert och bra.
42
  • 0
tro mej ingen här vill bo i norrland om ni inte e eremiter som inte behöver ta kontakt med befolkningen (talar av egen erfarenhet nu,har ni nånsin varit i kramfors?? ) det finns absolut inget att göra, 80 talet regerar fortfarande där och det enda du kan göra på helgerna är att hänga på TOLLES MF GRILL

men om man e i en lite större stad kanske det inte skulle vara så tokigt men man vet aldrig
Because the world needs a hero! My wretched domain: http://www.comichowl.com
  • 0
Citerar Gavling:
Det är nedlagt sedan länge. I19 har väl kvar ytterst lite nu.


Är det så illa? När jag gjode lumpen där så var det då en hel del och det är inte så himla länge sen. Men jag antar att de sparar in mer och mer.

Tillagt 2008-05-16 17:35:
Citerar zeraph91:
(talar av egen erfarenhet nu,har ni nånsin varit i kramfors??


Om det stället nu är så litet så kanske du vet vem någon Nina Libell eller liknande är. Hon är därifrån och typ 22 år gammal iaf. Vän till mig.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
80 talet regerar fortfarande

Där ser alla hur mycket Norrland regerar.
This is where the truth begins, for more than seven deadly sins, you lose your will, I may have hurt your mind.
  • 0
Citerar zeraph91:
tro mej ingen här vill bo i norrland om ni inte e eremiter som inte behöver ta kontakt med befolkningen (talar av egen erfarenhet nu,har ni nånsin varit i kramfors?? ) det finns absolut inget att göra, 80 talet regerar fortfarande där och det enda du kan göra på helgerna är att hänga på TOLLES MF GRILL




Äntligen någon som håller med mig
LOL på er !!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!